Bestuurders en communicatieadviseurs krijgen steeds vaker te maken met bezoekers uit andere landen, met Brussel en/of met private partners. Ben jij in staat om, in het Engels:
als vakkundig gastheer of -vrouw te fungeren, of een representatieve gast te zijn?
jouw organisatie met al haar uitmuntende kwaliteiten écht te laten zien?
een doeltreffende, memorabele conversatie over beleid, strategie en samenwerking te voeren?
De vaardigheden die nodig zijn om dit allemaal onbevangen en professioneel te kunnen doen, worden zelden op school geleerd. Er ontbreekt dus vaak iets aan onze taalkennis. Dat hoeft beslist niet zo te zijn; in deze training leer je hoe je een goede ambassadeur wordt die
een professioneel en diplomatiek het gesprek kan voeren en misvestanden kan vermijden.
Bestuurders
Communicatieadviseurs
Ben ik duidelijk? Het enorme verschil tussen de tijden. Let’s talk!
Gast en gastvrij zijn
Het promoten van de gemeente: deel 1 (‘tools’ leren)
Het promoten van de gemeente: deel 2 (toepassen)
De kunst van communicatie: diplomatiek taalgebruik
De gemeente centraal stellen. Het bespreken van thema’s die relevant zijn voor jou en je gemeente, bijvoorbeeld: