Cedeo-erkenning
01 oktober 2021
Segment haalt hoogste score ooit en is weer voor twee jaar Cedeo erkend!

Onlangs heeft Segment de CEDEO erkenning ontvangen. Het opleidingsinstituut voor de overheid heeft het tweejaarlijkse CEDEO onderzoek wederom uitstekend doorstaan: met 98,7% klanttevredenheid bij in huis en met 97,5% tevredenheid in de open inschrijving scoort Segment de hoogste cijfers ooit. Opdrachtgevers roemen het persoonlijke contact met onze medewerkers en docenten. Daarnaast is men erg tevreden over de kwaliteit van de scholing en de docenten. Enkele quotes van de respondenten geven weer hoe men over het onderwijs bij Segment denkt: “De sterke kant van het onderwijs is dat het zeer praktijkgericht is”, “Ze hebben de juiste mensen in huis. Beide docenten hadden veel te vertellen en leggen het goed uit”. Verder stippen respondenten het organisatorisch aspect aan: “De groepjes zijn klein waardoor je veel individuele aandacht krijgt”, “Ze hebben hun zaakjes in orde en communiceren goed”.

 

Het afgelopen jaar heeft Segment veel werk verzet om de opleidingen vanwege de coronacrisis om te zetten in online lesvormen. Ook hierover zijn de geïnterviewden enthousiast. Segment directeur Nico van Dijk is zeer tevreden met de uitslag. "Deze hoge waardering is een compliment aan onze organisatie en daarbinnen aan onze docenten. Wat helemaal mooi is aan de hoge waardering die we nu hebben, is dat we dit resultaat behalen na bijna alle cursussen virtueel te hebben verzorgd."

 

CEDEO erkenning

Om zicht te bieden op instituten die aantoonbaar naar tevredenheid van bedrijven en organisaties cursussen, trainingen, opleidingen, organisatieadvies of coaching hebben verzorgd, voert Cedeo klanttevredenheidsonderzoeken uit onder inkopers van deze diensten. Om in aanmerking te komen voor een erkenning moet ten minste 80% van de respondenten 'tevreden' of  'zeer tevreden' zijn. Met de keuze voor een Cedeo-erkend opleidingsinstituut zijn opdrachtgevers verzekerd van een kwalitatief goede opleider.