Segment opnieuw Cedeo-erkend!
28 november 2019
Segment is voor de komende twee jaar weer Cedeo-erkend!

In het klanttevredenheidsonderzoek dat onlangs is uitgevoerd scoort Segment net als voorgaande jaren weer hoge cijfers. Zowel de in huis trajecten als de open inschrijving opleidingen en cursussen worden door klanten zeer gewaardeerd.

 

Klanten zijn unaniem positief over de voortrajecten van zowel de in huis trainingen als de open inschrijving. Zij waarderen de vlotheid en heldere communicatie en geven aan dat er goed wordt meegedacht met hun wensen. Bij de open inschrijving zijn klanten erg tevreden over de makkelijke wijze van inschrijven, de snelle communicatie en de uiteindelijke uitvoering van de opleiding. Maar liefst negentig procent geeft als eindoordeel de hoogste score (zeer tevreden).

 

Wat opvalt is dat bij zowel in huis als bij de open inschrijving klanten aangeven dat zij de docenten zeer waarderen. Meer dan 90% van de respondenten geeft aan (zeer) tevreden te zijn over de kwaliteit van de opleiders. Docenten worden als zeer plezierig en vakkundig ervaren. Hun kennis en kunde is duidelijk een pluspunt en een reden waarom klanten keer op keer voor Segment kiezen. 

 

Segment werkt hard om de klanttevredenheid hoog te houden. Directeur Nico van Dijk: 'Wij staan voor de kwaliteit van onze opleidingen en cursussen. De afgelopen tijd is er extra aandacht gegeven aan het voor- en natraject van onze opleidingen. Docenten worden daarnaast intern door ons getraind in didactische vaardigheden. Wij zijn blij dat het Cedeorapport onze inspanningen reflecteert.' 

 

Uit handen van Mevrouw D.C.M. Oudman - Dotulong van Cedeo ontving Segment directeur Nico van Dijk afgelopen week de oorkonde.