Segment start met agressietrainingen bij Belastingdienst
29 september 2021
De afgelopen jaren heeft Segment bij de Belastingdienst een groot traject omtrent het omgaan met agressie uitgevoerd. Dit traject werd uitgevoerd in samenwerking met de A&O Groep en Kudding en Partners. Er werd na een lange aanbestedingsprocedure het traject wederom aan deze drie partners gegund.

Het meerjarig traject voorziet in meer dan 150 trainingen op het omgaan met emoties en agressie voor alle medewerkers van de Belastingdienst, belastingtelefoon en de afdeling Toeslagen. Zij krijgen, met name telefonisch, steeds vaker te maken met weerstand en agressie van klanten.

 

Het omgaan met dit soort gedrag is lastig en vergt veel geduld, doorzettingsvermogen en stressbestendigheid. Met verschillende innovatieve trainingen gaan wij medewerkers opleiden in het omgaan met dit soort (wan)gedrag. Ons streven is om alle medewerkers die te maken hebben met klantcontact op te leiden tot gekwalificeerde, bekwame medewerkers die hun mannetje staan in stressvolle situaties en agressief gedrag kunnen ombuigen tot een prettig klantcontact. 


Segment is erg blij met de samenwerking tussen Kudding en Partners en de A&O Groep en we zijn trots dat we gezamenlijk dit grote aanbestedingstraject mogen uitvoeren.



 

 

 

Ook interessant voor jou