Module 1 - Opleiding frontofficemedewerker 2.0

Prijs: € 975,00
(Inclusief cursusmateriaal, koffie, thee en lunch. Excl. omzetbelasting)

Overzicht

Inleiding

De frontoffice is het visitekaartje van de gemeente. Voor inwoners geldt dit als toegang tot de gemeente. De frontoffice staat voor professionele en klantgerichte dienstverlening, met als kernwaarden kwaliteit, bereikbaarheid, service en snelheid.
Dit vraagt natuurlijk kennis, kunde en servicegerichtheid van iedere frontofficemedewerker. Bovendien heeft een positieve of minder positieve klantervaring met een frontofficemedewerker directe gevolgen voor de klantbeleving en het beeld dat hij van de gemeente heeft. In deze cursus brengen we je vakkennis, communicatievaardigheden en de juiste manier van dienstverlening bij.

Doelgroep

Medewerkers frontoffice.

Resultaat

Na deze opleiding ben je op de hoogte van hoe de gemeente precies werkt. Je bent bekend met het bestuursrecht en beschikt over de juiste kennis en vaardigheden om je werk als frontofficemedewerker goed te kunnen uitvoeren.

Studieprogramma

Programma

Tijdens deze eerste module van de opleiding Frontofficemedewerker 2.0 worden de volgenden onderwerpen behandeld:

  1. Hoe werkt de gemeente, in combinatie met Inleiding bestuursrecht (1 dag)
  2. Identiteit, inclusief brondocumenten (2 dagen)
  3. Engels voor baliemedewerkers (1 dag)

Voorbereiding

De opstapcursus Burgerzaken is een goede voorbereiding op deze opleiding.

Andere opzet voor deze cursus?
Geïnteresseerd in deze cursus, maar wilt u een andere opzet of inhoud? Neem contact met ons op.